Estée Lauder Blockbuster 2020

Strax före jul vann jag den sjukaste vinsten från Estee Lauder, nämligen deras Blockbuster 2020 och idag fick jag hem den. Och Oh.My.God! 😍 Det här är förmodligen det lyxigaste jag nånsin fått (eller köpt för den delen) om vi pratar om sånt som egentligen inte är nödvändigt.
 
Men vi tar oss väl en titt? 
 
Sååå fin väska! Yttertyget är i nåt sammetsliknande material och insidan har lite mer satin-finish.
 
 
Den lilla rosetten är bara för tjusig!
 
 
Jag menar, snälla!!
 
 
Hej, ny hudvård!
 
 
Alltså, tillåt mig att dö en liten smula! (Ränderna på skuggorna skapades av kameran, i verkligeheten är de helt släta).
 
 
Läppstiften har en liten spegel på hylsan, hur smart! 
 
 
Det magiska innehållet är:
  • New Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex (30 ml)
  • Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex (5 ml)
  • Revitalizing Supreme+ Global Anti Aging Cell Power Creme (7 ml)
  • Gentle Eye Make Up Remover (100 ml)
  • Pure Colour Envy Eye Shadow Palette (2 st, i färgerna Glam och Nudes)
  • Pure Colour Envy Cheek Palette (bronzer: Bronze Goddess Medium, rouge: Pink Kiss, Highlighter: Modern Mercury)
  • Sumptuous Extreme Mascara (fullstorlek)
  • Pure Colour Envy Lipgloss (färg Flash Fire)
  • Pure Colour Envy Lipstick (2 st, i färgerna Persuasive och Knockout Nude)
 
Det ikoniska serumet (som uppdaterades förra året) har jag länge varit nyfiken på, men helt enkelt för snål för att köpa så det är det jag ser mest fram emot. 
 
Jag sminkar mig inte jätteofta (framförallt inte nu när jag jobbar hemifrån) så paletterna kommer räcka i en evighet, haha! Smink har ju bäst före datum, men den här typen av produkt brukar kunna hålla länge (det är värre med "blöta" produkter och framförallt såna som kommer i direktkontakt med huden).
 
Jag har inte hunnit prova nånting än, men make upen ser heeelt magisk ut! Och så lyxiga förpackningar! Underbart!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0