Mina bästa SPF för kroppen

Det viktigaste för mig när det kommer till solskydd är att de ska vara lätta att smörja in. Trögflytande krämer som efterlämnar en vit hinna göre sig icke besvär. 
 
Mina absoluta favoritmärken när det kommer till SPF för kroppen är EVY och ACO. De skyddar väldigt bra båda två men jag upplever EVY som något mer vattenresistent. EVY ger en lite klibbigare känsla så ogillar man det rekommenderar jag ACO som inte känns överhuvudtaget när man smörjt in den.
 
 
 
Är man ensam kan det vara svårt att komma åt att smörja sig på ryggen. Hawaiian Tropic har bra solskyddssprejer så man kan skydda sig även där. 
Jag gillar egentligen inte att komma med pekpinnar, men just när det kommer till att skydda sig mot solens underbara men farliga strålar, är jag stenhård! Det kan aldrig vara viktigare att bli brun och jo, även du som "aldrig" bränner dig löper risk att få hudcancer! Så SPF på!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0