Byte av rengöring

Jag älskar att göra slut på en skönhetsprodukt och få öppna en ny! Det är en speciell känsla, nästan som en nystart. Jag vet att det låter knäppt, men hey, låt en tjej få ha sin vardagslyx, haha! Det är väldigt sällan jag köper samma produkt två gånger eftersom jag älskar att prova nytt.

Ikväll kramade jag ur det sista ur Life Cleansing Foam från det som tidigare hette Leegeeham. Nu har märket bytt namn till Dr Ceuracle och jag kan inte hitta just den här rengöringen i deras nya sortiment. Jag gillade verkligen konsistensen på den här, men tyvärr blev huden rätt strippad på fukt. Inget som inte gick att återställa med serum och fuktkräm sen, men det känns ändå onödigt att torka ut huden vid rengöringen. 


Så nu är det alltså dags att sprätta en ny rengöring och den här gången blir det Gentle Cream Cleanser från Exuviance. Den har jag hört mycket gott om så det är nästan så jag längtar till nästa dusch 😉 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0