Vinner igen!

Strax före jul vann jag ju en galen Estée Lauder-tävling och nu har turen kommit till mig igen!
 
På instagram hos @heyagency.se vann jag en BUS-tävling med ett stort paket från Cocoa Brown.
 
Jag är väldigt blek av naturen och gör varje vår/sommar tappra försök med brun utan sol. Men nej, det blir aldrig riktigt bra. Hur noga jag än är med förberedelser (exfoliering, återfuktning osv) så blir det oftast randigt, flammigt och onaturligt. Dock ger jag aldrig upp, haha 😄
 
Cocoa Brown är ett lättillgängligt budget-märke, men jag har faktiskt aldrig provat det förut, så det ska bli spännande att se om de levererar. Det är ju ett väldigt populärt märke, förmodligen eftersom det som sagt är billigt och finns att köpa "överallt".
 
Paketet jag ska få hem består av följande produkter:
 
1 Hour Tan Mousse
Fresh Start Tan Eraser
Miracle Mist
Kabuki Brush
Golden Goddess Face & Body Oil
Gentle Bronze Gradual Tan
Perfect Fade Self-Tan Oil
Applicator Mitt
Self Tanning Wipes
 
 
 
Lite ironiskt är att jag igår kväll (!) satt och gjorde en beställning från Lookfantastic med bronzing-produkter till kroppen... Jaja, det blir mycket nytt och roligt att prova!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0