BUS-igt paket

Ja, man måste ju säga att jag har haft tur på tävlingsfronten på sistone!
 
Idag kom min vinst från #heyagency.se i form av ett stort paket fyllt med Cocoa Brown-produkter. Jag är som sagt lite skeptisk till BUS eftersom jag ofta tycker att jag misslyckas, men jag ska absolut ge det ett ärligt försök eftersom jag allmänt känner mig lite piggare med lite färg.


 
Det allra jobbigaste med BUS är faktiskt lukten, tycker jag. Det verkar vara väldigt individuellt hur känslig man är för BUS-doften och kanske även hur mycket varje kropp luktar? Jag är ju inte doftkänslig i bemärkelsen att jag mår illa/är känslig för dofter. Däremot har jag ett väldigt skarpt luktsinne (min man kallar mig för "blodhunden") och BUS riktigt stinker i min näsa. Det finns produkter som kamouflerar den första doften, men så fort BUS-effekten sätter in så har jag då aldrig varit med om att det inte luktar - oavsett vad folk eller reklam påstår.
 
Så, ja, vi får väl se hur Cocoa Brown står sig - både när det gäller applicering, känsla, resultat och doft. Jag återkommer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0