Bronzig sommar

Häromdagen skrev jag att jag vunnit en tävling med brun utan sol-produkter. Det ironiska var att jag dagen innan jag fick veta att jag vunnit, lade en beställning på bronzing-produkter för kroppen från Sol de Janeiro

Bronzing-produkter är mer som en kosmetisk tillfällig effekt på kroppen, som en foundation typ, medan brun utan sol är mer hållbart. 
 
Eftersom jag alltid brukar misslyckas med BUS tänkte jag att jag nu skulle prova såna här bronzing-produkter istället (men nu får jag ju chans att prova massvis med BUS-grejer också med tanke på Cocoa Brown-vinsten!)
 
Det jag beställde var Sol de Janeiro Body Joy Set, som var nedsatt i pris hos Lookfantastic. Det innehåller den omtalade Bum Bum Cream (50 ml) som är en body butter och som visst ska dofta helt ljuvligt. Sen är det då bronzing-produkterna; Glowmotions Glow Oil i färgerna Copacabana Bronze och Rio Sunset


 
Jag har sett bilder och videos och det verkar vara jättefina produkter som ska ge en något mörkare nyans till huden, men framförallt ett galet glow. Så kanske kommer jag kunna visa mina i vanliga fall kritvita ben, i sommar!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0