Januariboxen från Glossybox

Glossybox är en prenumerationstjänst där du varje månad får hem en låda med fem olika hud-, hår- och/eller sminkprodukter. Jag tycker det är ett roligt sätt att upptäcka nya produkter, däremot brukar jag inte tycka att det är värt att prenumerera under en längre period.

Glossybox har dock ofta bra erbjudanden och då brukar jag passa på. Strax innan jul hittade jag ett erbjudande där man kunde beställa januariboxen + en hemlig låda för bara 111 kr, och det var helt enkelt för bra för att jag skulle kunna säga nej. 

Idag damp så januariboxen ner och temat för månaden är "The Power Of Beauty".



Hela lådan doftar fantastiskt, men jag vet inte riktigt vilken av grejerna som ger sån vällukt, eller om det är en salig blandning av alltihop! 

Vi hittar i alla fall följande:

* Aromatic Refreshing Body Lotion från Minus 417
Jag älskar ju kroppssmörj, så det blir bra.

* Baggage Claim Gold Eye Mask från Wander Beauty
Såna här eye patches har ju varit nya hypen efter sheet masks, men jag har faktiskt aldrig provat några, så de här ser jag fram emot att testa.

* Protective Hair Mask från Naobay
Allt till håret är välkommet och en hårinpackning kan aldrig bli fel.

 Neroli Amara Eau de Parfum från Van Cleef & Arpels
Jag älskar parfymer och har aldrig provat någon från det lite lyxigare märket Van Cleef & Arpels.

* Flutter Mascara från Manna Kadar Beauty  
Mascaror är ju egentligen aldrig fel att få, men jag börjar ha lite väl många nu...

Överlag en helt okej box. Nu inväntar jag gratisboxen jag fick med på köpet 🙂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0