Reserol Skin Serum-ampuller

Reserol Skin Serum kommer engångsförpackade i glasampuller och kan användas som en kur (i alla fall jag tycker de är alldeles för dyra för att använda under en längre period).

Jag är med i en del skönhetsköp- och säljgrupper på Facebook och där kom jag över 7 ampuller till ett bra pris och dessa har jag alltså använt som en kur under en vecka.

Serumet är väldigt rinnigt så det känns nästan mer som att klappa in ett ansiktsvatten än ett serum. Varje ampull räcker gott och väl till både ansikte och hela dekolletaget. Vill man kan man alltså dela upp en ampull och använda i ansiktet två-tre dagar.

Det är helt doftfritt och ger ingen speciell känsla på huden. Min yttorra hud slurpar i sig det ganska snabbt och sen har jag följt upp med min vanliga fuktkräm (som just nu är Cliniques Moisture Surge).

Serumet ska jobba anti age och proppa huden full med vitaminer och andra nyttigheter. Jag har läst recensioner där folk hävdar att de sett synbara resultat efter typ en användning, men sånt är jag som bekant lite cynisk till...

Jag tror absolut att det här är en produkt som gör gott för huden, men det krävs långvarig användning för att kunna skönja såna resultat och de pengarna är jag inte villig att lägga. Jag föredrar också Babors ampuller pga att de känns lyxigare och ger mer njutning för stunden, både när det kommer till doft och konsistens.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0