Glossybox februari

Nu har februariboxen med temat "Sing Dance Love Repeat"  landat i brevlådan och vilken härligt retroinspirerad box det var, som ett gammalt hederligt kassettband!


 
Innehållet var inte heller fy skam, det här var en riktigt, riktigt bra box!


 
* Drops Of Youth Bouncy Jelly Mist från The Body Shop - jag älskar ju face mists och den här har jag inte provat tidigare. Full size dessutom!
* Extraordinary Setting Powder från Ciaté London - jag har inget settingpuder just nu, och har spanat på några olika så den här kom som en skänk från ovan!
* Satin Powder Blush från Sophia + Mabelle - jättefint rouge i en ursöt förpackning. 
* Blush Brush från Bang Beauty - jag har ingen sminkborste i det här utförandet i den här storleken så den blir ett bra komplement till borstsamlingen.
* Bamboo Charcoal Tandborste från Colgate - även om jag för det mesta använder eltandborste händer det då och då att jag använder mig av vanlig tandborste också, och då känns den här som ett lite roligare val.

Som sagt, jag är supernöjd!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0