Lip & Cheek Jam

I juni-boxen från Glossybox fick jag Lip & Cheek Jam från Trifle Cosmetics. "Jam" tycker jag är ett lite missvisande namn, då konsistensen är rinnig som ett lite tjockare vatten.


I flaskan ser den väldigt färgstark ut så jag var lite rädd att den skulle vara "för mycket", men det visade sig att den blev fantastiskt fin på huden och på läpparna!


Jag swatchade på armen för att visa hur den ser ut just när man droppat ut den och sen när man smörjt ut den lite. Lite räcker väldigt långt och den här kommer vara perfekt i höst när jag vill ha rosiga kinder. 



Överläppen är naturell och underläppen har två lager Lip & Cheek Jam. Superfin färg!

Summa summarum en riktigt fin och användbar läpp- och rougetint 👍







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0