Midsommarnaglar med Depend 583

Igår när jag var på ICA MAXI sålde de tre Depend minilack för 55 kr, så då var jag ju nästan "tvungen" att köpa lite nya lack 😉

Depends minilack är mitt absoluta favoritlack. Det är billigt, svensktillverkat, bra pensel och många färger som ständigt uppdateras.

Ett av lacken jag köpte var ljust syrenlila nr 583 från förra årets Happy Birthday-kollektion. Jag missade att det var ett matt lack och jag är inte så förtjust i såna. Men med ett lager Essie Speed Setter topplack så fick jag glansen ändå.

Här ser man den matta effekten innan jag applicerat topplack.

Jag missade att ta bort lite lack från tummen innan jag tog bilden, ni får ha lite överseende med det 😉

Det är lite svårt att fånga färgen på bild, det är mer lila i verkligheten. 

Ett riktigt fint och somrigt nagellack som jag säkert kommer använda mycket i sommar. Kan tänka mig att det blir tokfint på tånaglarna också, så det ska jag prova nästa gång jag ska måla om dem. 


Hannas krypin
2020-06-22 @ 20:33:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Tycker färgen är läcker men glansen är ju pricken över i:t. :-)

Svar: Håller helt med 😃
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0