Dubbla lådor från Glossybox

Glossybox är väl ingen nyhet för oss skönhetsjunkies 🙂 En månadsbox med produkter (smink, hudvård, hårvård mm) - perfekt för att upptäcka och prova nya saker. 

Jag har aldrig haft en stående prenumeration eftersom jag föredrar att köpa det jag vet att jag gillar. Däremot har de ofta bra erbjudanden som jag brukar nappa på (ett tips är att följa Glossybox på sociala medier). Nu hade de ett erbjudande om att köpa juni-boxen och få en till box på köpet, dvs två boxar för 159 kr. (Om du dessutom går via en cashback-sida, som t ex Refunder, blir det ytterligare några kronor billigare. Skapar du ett Refunder-konto via min länk här ovan får både du och jag 50 kr).

Juni-boxen hette "World of beauty" och den andra lådan jag fick var mars-boxen "All eyes on me". 



Vi tar en titt, låda för låda och börjar med mars-boxen som jag alltså fick med utan kostnad:


* D-vitaminspray från A to K 
Min spray gick ut i maj, så det kändes ju sådär... Annars gillar jag konceptet - man sprayar två spray i munnen. Lättare än att ta en tablett.

Två eyeliner/kajalpennor i färgerna "black" och "bronze" från Luna by Luna
Jag var precis i färd med att köpa en ny ögonpenna, så de här satt som en schmäck!

* Mascara från Eyeko 
Mascaror i miniformat är perfekta att ha med på resor (även om det kanske inte blir så mycket av just den varan nu under corona...)

* Highlight-palett "Solstice" från Sleek
Jag sminkar mig inte jätteofta och då inte speciellt mycket, men jag måste erkänna att den här var oerhört fin! Swatches kommer i ett senare inlägg.

* Tre ampuller från Babor
😍😍😍 Jag ä.l.s.k.a.r Babors ampuller, men tycker ofta att de är för dyra. Jag brukar passa på när det är kampanj eller rea.

* Gåvokort från My Muesli
Om man handlar för över 100 kr på så får man ett paket musli gratis.

Jag blev jättenöjd över den här boxen! 

Då tar vi en titt på juni-boxen:


* Intimservetter från Libresse
Dessa gav jag till tonårsdottern. Tänker att de blir perfekta som uppfräschning när hon ska på läger senare i sommar. 

* Flytande eyeliner från Bang Beauty
Min penna hade spruckit och läckt, så det var kladdig eyeliner-vätska överallt. Var bara att kasta, lite trist förstås.

* Pore Strip från Biore
Jag har provat såna här strips då och då, men tycker inte att de gör så stor skillnad.

* Solskydd för kroppen med SPF 30 från Eucerin
Solskydd kommer alltid till användning 👍 Den här var i full zise dessutom, pluspoäng för det.

* After sun gel med aloe vera från De Bruyere
Den här kommer säkert till användning nu under sommaren.

* Ansiktsserum från Symbiosis
Serum är ett av de viktigaste stegen i min hudvårdsrutin så den här ska bli spännande att prova.

* Lip & Cheek Jam från Trifle Cosmetics
En läpp- och rougetint som ser väldigt färgstarkt ut i flaskan. Har inte hunnit prova än, men swatches kommer.

* Highlighter-/bronzer-stick från Oryza Beauty
Den här har jag inte heller hunnit prova, men den ser väldigt fin ut. 


Så, det var mina två boxar! Med tanke på att jag bara betalade 159 kr för alltihop är jag sjukt nöjd!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0