Dunder-duo från Origins

Idag tänkte jag tipsa om två riktigt, riktigt bra produkter.

Exfoliering och nattmask; hudgodis när det är som bäst!


Never A Dull Moment från Origins är en mekanisk peeling, dvs den har små skrubbkorn. Kornen är dock små och fina så det är en väldigt mild skrubb skulle jag vilja påstå. Ändå gör den underverk! Huden blir såå len och fin av denna. Jag brukar använda den 1-2 gånger i veckan.

Efter peeling/exfoliering är det extra mumma för huden att få slurpa i sig en riktigt go fuktmask. Jag älskar att nattmaska, dvs att använda en fuktmask istället för nattkräm ett par gånger i veckan. Drink Up Intensive Mask från Origins är faktiskt tänkt att ha just som nattmask och den är l.j.u.v.l.i.g. Doftar gott, härlig konsistens som snabbt sjunker in och bara efterlämnar en känsla av fukt, fukt, fukt. En av mina absoluta favoritprodukter alla kategorier!
 
Dessa två produkter är tillsammans en riktig dunder-duo!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0